Doporucte editor (prosim bez flamewar :-))

Středa Listopad 20 12:50:32 CET 2002

Oak wrote:
> Pozor, to jste na tenkém ledě. NoteTab, podle článků co jsem kdysi
> četl, dostal i ocenění za čisté provedení, a to se podepisuje i na
> jeho rychlosti. Jel bez zaváhání i na 486ce, kterou jsem kdysi měl.
> Myslím, že se s GVim, KVim, či Xemacs apod. může co do rychlosti
> směle měřit.
> Neměli bychom něco odsuzovat, jen proto že to je jenom pod Wokna.

	Ja bych po teto strance ve sve dobe pochvalil Write (pokud pamatujete),
ten se dle mych informaci umel spokojit s POUZE 2 strankami (tedy 2 *
4kB) pameti a celkem bez problemu slapal, jeho rychlost je druhotna, ale
existuje od doby, kdy Windows byly radi za cokoli nad 640kB.

PS: Dnesni zakladni editory (snad vyjma puvodniho VI a Notepadu) jsou o
uplne necem jinem...;-)