100% najeti Linuxu

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Středa Listopad 20 13:09:00 CET 2002

"Jan Rovner" <janrovner na yahoo.com> wrote in message
news:20021120101148.32321.qmail na web20210.mail.yahoo.com...

> Je to potreba na sitovy router, ke kteremu
> nebude moc pristup...

Videl som riesenie, kde sa pri starte naklonoval root fs
z read-only oddielu do ramdisku a spustil sa odtial.

> V idealnim pripade bych take potreboval
> mit namountovany HD pro zapis.

Kvoli comu? Inymi slovami, co sa stane, ked tie data
zmiznu? Niekedy by totiz mohlo byt najlepsim riesenim
ten disk pozriet a ak bol nekorektne odmontovany, proste
ho vytvorit od nuly znovu. Ak tam mate iba nejaku cache
alebo logy, nemusi to vadit.

Zdravi
--
                                                             Stano