100% najeti Linuxu

Peter Ronai linux na my-scotland.sk
Středa Listopad 20 13:36:14 CET 2002

Stanislav Meduna wrote:

>"Jan Rovner" <janrovner na yahoo.com> wrote in message
>news:20021120101148.32321.qmail na web20210.mail.yahoo.com...

>Videl som riesenie, kde sa pri starte naklonoval root fs
>z read-only oddielu do ramdisku a spustil sa odtial.

IMHO to je predsa princip vsetkych routerovych distier a mnohych
instalacnych cd vratane redhatu

>Kvoli comu? Inymi slovami, co sa stane, ked tie data
>zmiznu? Niekedy by totiz mohlo byt najlepsim riesenim
>ten disk pozriet a ak bol nekorektne odmontovany, proste
>ho vytvorit od nuly znovu. Ak tam mate iba nejaku cache
>alebo logy, nemusi to vadit.

zvycajne sa to riesi tak ze je root image a k nemu nejake balicky
pri boote sa najprv hodi root do ramdisku a potom sa do neho nakopiruju
tie balicky
takymto sposobom sa flash lahsie updajtuje
potom ak zmenite konfiguraky, mali by ste len ulozit prislusny balicek
na flash
viem ze je to dost vseobecne povedane ale to zviera ktore pouzivame u
nas vo firme by som sa vam hanbil dat k pouzitiu

dz

This email has been scanned for all viruses by the MessageLabs SkyScan
service. For more information on a proactive anti-virus service working
around the clock, around the globe, visit http://www.messagelabs.com