100% najeti Linuxu

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Středa Listopad 20 16:06:48 CET 2002

Jan Rovner wrote:

> Je to potreba na sitovy router, ke kteremu
> nebude moc pristup...
>
> Napada me disketa, CD-ROM, flash-disk...
> V idealnim pripade bych take potreboval
> mit namountovany HD pro zapis.

Nejelgantnejsi blizko zadaneho je pouziti flash disku.
Ja uprednostnuju pro vetsi spolehlivost PROM disk nebo EPROM disk
(tam nam uz spolehlivost trosicku klesa), ale cena/vykon pro
normalni veci je vyhodnejsi flashdisk.
Samozrejme se z flashdisku jen nabootuje (at pres syslinux nebo
loadlin), vytvori se ramdisk a bezi se z nej a na flash se  jiz
za chodu vubec nesaha. Maximalne jen na chvili pri update nejake cfg.
Pozor, i flash disk se da snadno a dobre znicit! Pokud mu behem
cteni vytahnete napajeni, tak po obnoveni napajeni se muzete divit.

	Majkl