uprava firewallu nezkusenym uzivatelem

Tomas Hlavacek tomas.hlavacek na elfove.cz
Čtvrtek Listopad 21 14:19:31 CET 2002

Matthes wrote:

> Aha, to je jina. V tom pade me napada jine reseni - je ta sit
> switchovana nebo na obyc hubech? Kdybyste mel ovladatelny switch, muzete
> zakazat pristup z adres x-y primo na switchi, pak muzete mit jednoduchy
> script, ktery overi login ucitele a port na switchi pro stanice zapne,
> resp. obracene. do te doby ty pocitace nebudou vubec na siti...
>
> Matthes

To je taky tezka cunarna a podle me je lepsi, jestlize maji jeden
pocitac jako branu a nebezi jim na tom nic jineho (podstatneho,) nez ten
squid, aby se ucitel prihlasil a spustil nejaky skript, jak puvodni
tazatel chtel.

man sudo

teda doufam, ze Vas to uspokoji. ja jsem to jeste naostro nikdy
nepouzival, protoze nemam potrebu delat takovehle cachry (asi proto, ze
nejsem na skole... teda jsem, ale jako student:-)) ) a btw, jaky to ma
smysl, takhle studenty sikanovat, porad nekde neco zakazovat a podobne?

Mejte se

--
Tomas Hlavacek

registered as user #246359 with the Linux Counter

GSM#: +420 724 069 784
ICQ#: 103233265

Prosim, neposilejte mi prilohy ve formatech .doc nebo .ppt (PowerPoint)
Prectete si http://www.fsf.org/philosophy/no-word-attachments.cs.html