uprava firewallu nezkusenym uzivatelem - uz OT

Ing. Martin Homola speedy na jazgym-ostrava.cz
Čtvrtek Listopad 21 14:26:31 CET 2002

Obavam se, ze stanoveni urcitych pravidel nelze vzdy chapat jako sikanu.
Jelikoz studenti maji urcite povinnosti, vyplyvajici se skolniho radu,
prijde mi omezeni pristupu na web behem vyucovani (a tim prinuceni studentu
sledovat vyuku) jako daleko mensi zlo nez:
1) Hadat se s rodici, proc ma jejich ditko spatne znamky (nic neumi jelikoz
behem vykladu posila maily)
2) Rozdavat zhorsene znamky z chovani pro neplneni skolnich povinnosti.

S pozdravem
        Martin H.

teda doufam, ze Vas to uspokoji. ja jsem to jeste naostro nikdy
nepouzival, protoze nemam potrebu delat takovehle cachry (asi proto, ze
nejsem na skole... teda jsem, ale jako student:-)) ) a btw, jaky to ma
smysl, takhle studenty sikanovat, porad nekde neco zakazovat a podobne?