Nekorektni odpojeni NFS

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Čtvrtek Listopad 21 15:28:57 CET 2002

Ladislav Kepsta wrote:

>Domnievam sa, ze chyba bude na strane NFS servra.
>"MOUNTPROG RPC: RPC: Program not registered" - je odpoved od NFS
>servra,ze
>NFS nieje momentalne registrovane portmapperom.
>Co hovoria LOGy na strane NFS servra a klienta ?
>Co pise pmap_dump ?
>
>--
>Ladislav Kepsta

Me toto delalo na Mdk 9.0, ktery vubec neni pripojen k siti, jen ma
sitovku s IP adresou. Nakonec jsem to "vyresil" vypnutim sluzby amd nebo
autofs (uz si to presne nepamatuji). Reseni by me take zajimalo.
Podotykam, ze na stejnem stroji jsem mel Mdk v nekolika predchozich
verzich (vzdy v defaultni instalaci) a tento problem se neprojevil.

Pavel