Nekorektni odpojeni NFS

Bronislav Klapuch bk na net2001.cz
Čtvrtek Listopad 21 16:00:16 CET 2002

Ladislav Kepsta wrote:

> Domnievam sa, ze chyba bude na strane NFS servra.
> "MOUNTPROG RPC: RPC: Program not registered" - je odpoved od NFS
> servra,ze
> NFS nieje momentalne registrovane portmapperom.
> Co hovoria LOGy na strane NFS servra a klienta ?
> Co pise pmap_dump ?
>
> --
> Ladislav Kepsta

server
    100000    2   tcp    111  portmapper
    100000    2   udp    111  portmapper
    100024    1   udp   1024  status
    100024    1   tcp   1024  status
    100011    1   udp    881  rquotad
    100011    2   udp    881  rquotad
    100005    1   udp   1025  mountd
    100005    1   tcp   1025  mountd
    100005    2   udp   1025  mountd
    100005    2   tcp   1025  mountd
    100005    3   udp   1025  mountd
    100005    3   tcp   1025  mountd
    100003    2   udp   2049  nfs
    100003    3   udp   2049  nfs
    100021    1   udp   1026  nlockmgr
    100021    3   udp   1026  nlockmgr
    100021    4   udp   1026  nlockmgr

client
    100000    2   tcp    111  portmapper
    100000    2   udp    111  portmapper
    391002    2   tcp   1024  sgi_fam
    100011    1   udp    634  rquotad
    100011    2   udp    634  rquotad
    100011    1   tcp    637  rquotad
    100011    2   tcp    637  rquotad
    100003    2   udp   2049  nfs
    100003    3   udp   2049  nfs
    100021    1   udp   1024  nlockmgr
    100021    3   udp   1024  nlockmgr
    100021    4   udp   1024  nlockmgr
    100005    1   udp   1026  mountd
    100005    1   tcp   1025  mountd
    100005    2   udp   1026  mountd
    100005    2   tcp   1025  mountd
    100005    3   udp   1026  mountd
    100005    3   tcp   1025  mountd
    300019    1   tcp    698  amd
    300019    1   udp    699  amd

Davam to sem, ale abych se priznal, neumim v tom cist.
boot.logy na serveru jsou succeeded - stejne nastveni jsem tam mel i v
predchozi konfiguraci klienta - Mandrake 8.2 - bezelo bez jakychkoliv
problemu.

B.Klapuch