uprava firewallu nezkusenym uzivatelem

Tomas Hlavacek tomas.hlavacek na elfove.cz
Čtvrtek Listopad 21 16:31:30 CET 2002

Petr Janda wrote:

>Je to dost otravny, kdyz neco vykladate a nekdo vam do toho neustale
>klika mysi a je poznat, ze jeho duse bloudi zcela mimo vyuku, a navic
>okolosedici se koukaji po nem a na vas kaslou, nebo je to aspon rusi.

Podle me zalezi na pedagogovi, jestli ho student posloucha a nebo ne.
Tim, ze mu znemoznite delat neco jineho sveho tezko dosahnete a ja si
osobne myslim, ze jsou pripady, kdy se student nauci vic brozuadnim po
freshmeatu nez poslouchanim vykladu o uzitecnosti sisek pro rozmnozovani
borovic. Budou Vam tam proste trpne sedet, a nebo spis budou rusit zivou
diskuzi o poslednich typech mobilu. Pak by se Vam mozna vic vyplatilo
koupit nejaky typ mysi, ktere maji tiche mikrospinace v tlacitkach a
klikani neni slyset. Vim, ze tohle patri do talk na linux.cz, ale kdyz tu
pred par dny probehla diskuze o te bajce, tak ja si take rypnu:
dodrzovani skolniho radu lze sice vynutit (formou cukru a bice, nebo ze
by spis jen formou bice?), ale asi uznate, ze je lepsi aby ho studenti
pochopili a prijmuli za svuj. Verte mi, ze to nejen jde, prikladem budiz
gymnazium Mensy Ceske republiky (sveho casu se jmenovalo Gymnazium
Budanka), ale ze by to dokonce slo temer vsude. Ja sice s vyukou nemam
zadne zkusenosti, ale kdyz uz nekde neco prednasim ci vykladam, tak se
mi obvykle nestava, ze by me nekdo neposlouchal nebo dokonce rusil.
Vetsina lidi ma tolik slusnosti, ze kdyz zjisti, ze to, co povidam ho
nebavi, tak se zvedne a odejde se radsi domu vyspat, nebo do blizkeho
bufetu na kafe nebo proste nekam, ale nemrha muj a hlavne svuj cas.

--
Tomas Hlavacek

registered as user #246359 with the Linux Counter

GSM#: +420 724 069 784
ICQ#: 103233265

Prosim, neposilejte mi prilohy ve formatech .doc nebo .ppt (PowerPoint)
Prectete si http://www.fsf.org/philosophy/no-word-attachments.cs.html