Doporucte editor (prosim bez flamewar :-))

Jiří Chomát jiri na chomat.net
Čtvrtek Listopad 21 20:38:27 CET 2002

Zdtavim

> Vyzkousel jsem i ceskou lokalizaci - stahl jsem soubor z domovske
> stranky a dle readme.txt ho podsoupl editoru. Vysledek - polovina
> textu cesky,
> polovina uplne zmizela. Mozna je to zpusobeno tim, ze lokalizace je
> pro
> jinou verzi, ale nikde jsem nenasel zminku o tom, pro kterou verzi je
> lokalizace napsana.

Zkuste ascii verzi, ta funguje bez potizi a hacky carky clovek ozeli.
tato verze je tam pribalena take.

> Takze muj prozatimni zaver (jeste si na to urcite najdu cas, snad to
> rozchodim driv, nez me to otravi :-)) - fungovalo-li by to jak je
> psano v
> dokumentaci (doufam, ze nechodici veci jsou zpusobeny mym
> nepochopenim), byl
> by to dobry editor.

Uz jsem v nem neco za ty dva dny napsal a docela se mi libi :o)
Hlavne mi tam neprekazej zadny blbosti.
Doporucuju zkusit klavesove zkratky, respektive jejich nastaveni. SUPER.

Jinak mate ve vsem ostatnim pravdu, lista s temi otevrenymi documenty by
se hodila :o( atd...
--
Jiří Chomát <jiri na chomat.net>