Pocesteny font pre X-DosEmu

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Čtvrtek Listopad 21 20:42:46 CET 2002

Pekny den ;o)

Podarilo sa mi presadit Linux pred Win na pokladne do jednej dost velkej
restauracie ;o)) - ked boli instalovat z firmy restauracny system len kukali
ako puci, ze Linux vidia prvy raz ;o)) a im to bezi pod FoxPro 2.6
samozrejme DOS.

Moja velka vdaka patri aj Janovi Marekovi sa supernavod na pocestenie
DosEmu.

Mam vsak drobny problem - nim popisovany font je dost tenky a v Xoch teda
z dalej pre casnika zle citatelny... To bola jedina kritika ktoru som
zatial stretol ;o))

Ladislav Michl slubuje v diskusii nejaky krasny font, ale nejako som ho
zatial nenasiel.

Preto jedinna prosba - neporadi mi niekto nejaky
skonvertovatelny/upravitelny/pouzitelny
font - idealne podobajuci sa "klasike" VGA ??? Bol by som mu mimoriadne
vdacny!

A este jeden drobny problem - ako korektne rozchodit narodnu klavesnicu?
V X-kach mi slovenska normalne chodi, ale v DosEmu mi chodia len pismena
z dlznami, makcene nejdu vobec. Skusal som kuzlit z dosemu.conf a vecami
okolo
klavesnice, ale za nic na svete sa mi to nepodarilo.

Vopred vdaka ;o))

Vlado
----
Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio
Tranovskeho 19, Liptovsky Mikulas, Slovakia
phone: +421/44/5526153, fax: +421/44/5621454
mobil: +421/905/642799