uprava firewallu nezkusenym uzivatelem

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Čtvrtek Listopad 21 20:22:22 CET 2002

On Thu, 21 Nov 2002 14:42:08 +0000 (UTC), David Trcka wrote:

: Verte, ze zrovna konkretne zmena nastaveni proxy trivialni _je_

Myslim, ze pod NT by to zakazat islo, ale sam som to nikdy nerobil.

: Setkal jsem se dokonce s tim, ze si jeden muj znamy byl schopen
: na zaklade navodu (par kliknuti) nainstalovat nejakou zhuverilost
: typu "http over mail",

ROTFL :-))))) No, kedysi som sam programoval ftp over mail
(mozno kdesi na EUnete bezi doteraz), ale toto ma zatial
nenapadlo. Ale pocul som, ze kdesi, kde mali SMS-ky zadarmo,
ktosi urobil IP over SMS :-)

Na jednom LBW (Linux Bierwanderung - linuxovy pivny pochod)
zase vymyslali "IP over basy piva". Kazde miesto v base znamena
jeden bit, takze to mame 20 bitov na basu (je flasa - nie je flasa).
Pridavanim stavov (plna flasa normalne, flasa obratene, poloprazdna
flasa, ...) sa da prenosova kapacita zvysovat. Pokial to potiahneme
prilis daleko s urovnami zvysneho piva, narazime na tazkosti
s urcenim hodnoty konkretneho stavu.

Znie to ako riadna blbost, ale az budem nabuduce niekomu
potrebovat vysvetlit rozdiel medzi bps a Bd, kodovanie
stavov, vztah pasma, rychlosti a pomeru signal/sum atd.,
toto je nadherna ilustracia.

Zdravi
--
                                      Stano