Pocesteny font pre X-DosEmu

Petr Balas petr-news na balas.cz
Pátek Listopad 22 00:10:45 CET 2002

Vladimir Rengevic wrote:

> Pekny den ;o)
>
> Podarilo sa mi presadit Linux pred Win na pokladne do jednej dost velkej
> restauracie ;o)) - ked boli instalovat z firmy restauracny system len
> kukali ako puci, ze Linux vidia prvy raz ;o)) a im to bezi pod FoxPro 2.6
> samozrejme DOS.
>
> Moja velka vdaka patri aj Janovi Marekovi sa supernavod na pocestenie
> DosEmu.
>
> Mam vsak drobny problem - nim popisovany font je dost tenky a v Xoch teda
> z dalej pre casnika zle citatelny... To bola jedina kritika ktoru som
> zatial stretol ;o))

Pokud to je s kodovanim Latin2, tak Debian balicek xfonts-terminus-dos
obsahuje mraky vhodnych fontu - ruzne velikosti v normalni i bold variante.
http://packages.debian.org/unstable/x11/xfonts-terminus-dos.html

> Ladislav Michl slubuje v diskusii nejaky krasny font, ale nejako som ho
> zatial nenasiel.
>
> Preto jedinna prosba - neporadi mi niekto nejaky
> skonvertovatelny/upravitelny/pouzitelny
> font - idealne podobajuci sa "klasike" VGA ??? Bol by som mu mimoriadne
> vdacny!
>
> A este jeden drobny problem - ako korektne rozchodit narodnu klavesnicu?
> V X-kach mi slovenska normalne chodi, ale v DosEmu mi chodia len pismena
> z dlznami, makcene nejdu vobec. Skusal som kuzlit z dosemu.conf a vecami
> okolo klavesnice, ale za nic na svete sa mi to nepodarilo.

Konzolove dosemu mi s podporou jineho kodovani klavesnice nechodilo. Ale
slo to prez nastaveni raw keyboard ($_rawkeyboard = (0)) a DOSovou
rezidentni cestinu. Pro xdosemu mi funguje $_term_char_set = "latin2"
a $_layout = "cz-qwerty". Testovano na Debian unstable a Mandrake 9.0
(dosemu doinstalovane z Mandrake 8.2 RPMka)

--
Petr Balas (petr at balas dot cz)