Samba a zoznam uzivatelov

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Pátek Listopad 22 10:39:20 CET 2002

Dne Fri, Nov 22, 2002 at 08:05:29AM +0100, Stano Kralovsky napsal:

> V Debiane 3.0, Samba 2.2.5 ako PDC
> nechce zobrazit zoznam uzivatelov pri zdielani vo Windows?
> Pred rokom som s tym nemal problemy
> pod RH7.2 a Sambou 2.2.2.
> Moze mi niekto poradit, preco to Samba v Debiane nechce
> vykonat?

Ten seznam uzivatelu nekdy nechodi i kdyz den predtim chodil. Empiricka
skusenost je, ze kdyz maji vsichni uzivatele vyplneny gecos, tak se to
rozbiji mene casto, ale 100% zaruka na to neni. Vetsinou se to spravi
restartem nmbd (tedy pokud to umre jaksi uprostred dne).

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pocitac se od televizniho divaka lisi tim,
ze ma vlastni program.