Samba a zoznam uzivatelov

Stano Kralovsky skral na mailbox.sk
Pátek Listopad 22 11:49:42 CET 2002

----- Original Message -----
From: "Dan Ohnesorg" <Dan na feld.cvut.cz>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Friday, November 22, 2002 10:39 AM
Subject: Re: Samba a zoznam uzivatelov

> Ten seznam uzivatelu nekdy nechodi i kdyz den predtim chodil. Empiricka
> skusenost je, ze kdyz maji vsichni uzivatele vyplneny gecos, tak se to
> rozbiji mene casto, ale 100% zaruka na to neni. Vetsinou se to spravi
> restartem nmbd (tedy pokud to umre jaksi uprostred dne).
>
> zdravim
> dan

Na tom debiane to nechodilo vobec. Povodne tam bola samba 2.0.x.
Ta to samozrejme nepodporovala. Potom tam bola 2.2.3a.
Teraz tam je 2.2.5. Ani v jednej to nechce ist. Su to balicky pre Debian
a nie vlastna kompilacia. Nie su potrebne aj ine balicky, ktorych
nepritomnost to blokuje?

Stanislav Kralovsky                     network & system administrator

Skolske vypoctove stredisko       Phone: +421 56 6441994
Spitalska 8                                           Fax:      +421 56
6442187
071 01 Michalovce,                           E-mail: skral na svsmi.sk
Slovak Republic