RedHat8 a nejde cestina

Miloslav Trmac mitr na volny.cz
Pátek Listopad 22 11:48:33 CET 2002

On Fri, Nov 22, 2002 at 11:22:24AM +0100, Jiří Hubka wrote:
> Dobry den,
> chtel bych se zeptat jak v rh8 nastavit cestinu v konsoli tak aby mi chodila
> tak jako v 7.3 tj na Pause/break sem ji spustil  a  zaclo to psat cesky.
> Tad mi to pise ruzne znaky nektere s diakritikou jine bez.
> Nainstaloval sem tri stroje a navsech je to stejne. Pri instalacei sem cestinu
> zvolil,  locale taky vypadaji v poradku.
"vypadaji v poradku" je cs_CZ nebo cs_CZ.UTF-8 ?
Pokud chcete prejit na UTF-8, je pro nacteni spravne klavesove mapy
potreba nahradit v /etc/sysconfig/keyboard polozku KEYTABLE="cz_lat2"
polozkou KEYTABLE="-u cz_lat2". V konzoli funguje "divne" backspace,
oprava je v balicku bash z rawhide.

Konzervativni vetsina (?) v /etc/sysconfig/i18n vsude odmazava to .UTF-8
a tim se vse vice ci mene vraci do starych koleji.
	Mirek