RedHat8 a nejde cestina

Jiří Hubka milamber na vakna.cz
Pátek Listopad 22 13:50:25 CET 2002

> "vypadaji v poradku" je cs_CZ nebo cs_CZ.UTF-8 ?
> Pokud chcete prejit na UTF-8, je pro nacteni spravne klavesove mapy
> potreba nahradit v /etc/sysconfig/keyboard polozku KEYTABLE="cz_lat2"
> polozkou KEYTABLE="-u cz_lat2". V konzoli funguje "divne" backspace,
> oprava je v balicku bash z rawhide.
>
> Konzervativni vetsina (?) v /etc/sysconfig/i18n vsude odmazava to .UTF-8
> a tim se vse vice ci mene vraci do starych koleji.
> Mirek

Ne mam tam UTF (samo :) to je defa po instalaci.
Ale zda se ze mate pravdu .../keyboard polozka KEYTABLE="cz_lat" chybi -u
a baliceh bash si stahnu a vyzkousim.
Velmi dekuji ponevadz jsem prostudoval ruznou literaturu ale na nic :)).

Trosku me to prekvapilo protoze sice chapu proc RH presli na UTF8 (i kdyz me
to stve chapu to a te to dobre) ale cely ten prechod mi prijde nedotazeny.
No nevim :))) Musim se vic ucit :)