IPac-ng + Squid + IP masq

Ján Halaša xhalasa na fi.muni.cz
Pátek Listopad 22 11:59:37 CET 2002

Dobry den,

chcel by som vytvorit lokalnu siet pripojenu na internet
cez linuxovy stroj s IP maskaradou a Squidom. Potrebujem
ale logovat a sumarizovat datove prenosy z kazdeho stroja
v lokalnej sieti. Mienim na to pouzit ipac-ng, akurat neviem
presne ci to bude mozne - pakety by sa mali logovat asi pred
maskaradou aj pred proxy aby som vedel z komu patria. Vyriesilo by
sa to predradenim dalsieho stroja "citaca", ale to by som nerad.
- mate s tym prosim niekto skusenosti?
- viete mi niekto odporucit iny nastroj pre IP accounting?
  Ipac-ng nema zrovna vela dokumentacie.

Jan Halasa