Tlac s dosemu na seriovu tlaciaren a presmerovanie inde

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Sobota Listopad 23 13:45:12 CET 2002

Dobry den vospolok,

vyteseny s prevadzkou DosEmu som narazil na problem - presadil som Linux
do jednej restauracie ako pokladne. Bezi tam soft pod DosEmu a normalne
blocky pojdu z tlaciarne na paralelnom porte.
Objednavky na jedlo sa ale budu tlacit na tlaciarni pripojenej po
seriovom porte
k serveru. No a dotycny soft sa sprava jednoducho tak, ze pokladna to nasype
bohapusto na seriovy port. Potrebujem ho preto presmerovat na tlaciaren
na server a ta bude musiet byt nastavena aby to sypala na svoj seriovy port.
Predpokladam, ze na serveri bude stavit v /etc/printcap nastavenie
"lp=/dev/ttyS0:" ale zahadou mi zostava ako tam dostat vystup
so serioveho portu pokladne...

Vdaka za akekolvek nakopnutie spravnym smerom!

Vlado

----
Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio
Tranovskeho 19, Liptovsky Mikulas, Slovakia
phone: +421/44/5526153, fax: +421/44/5621454
mobil: +421/905/642799