Tlac s dosemu na seriovu tlaciaren a presmerovanie inde

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Pondělí Listopad 25 10:39:52 CET 2002

Dobry den,

On Sat, Nov 23, 2002 at 01:45:12PM +0100, Vladimir Rengevic wrote:
> [...]
> do jednej restauracie ako pokladne. Bezi tam soft pod DosEmu a normalne
> blocky pojdu z tlaciarne na paralelnom porte.
> Objednavky na jedlo sa ale budu tlacit na tlaciarni pripojenej po
> seriovom porte
> k serveru. No a dotycny soft sa sprava jednoducho tak, ze pokladna to nasype
> bohapusto na seriovy port. Potrebujem ho preto presmerovat na tlaciaren
> na server a ta bude musiet byt nastavena aby to sypala na svoj seriovy port.
> Predpokladam, ze na serveri bude stavit v /etc/printcap nastavenie
> "lp=/dev/ttyS0:" ale zahadou mi zostava ako tam dostat vystup

Hmmm... Nemas moznost rict tomu soft-u, ze to ma sypat misto
serioveho portu na LPT2? Pak by to bylo celkem jednoduche:
dosemu umi pro aplikaci emulovat 3 tiskove porty tak, ze ji
priradi vhodne fronty... Viz parametr $_printer.

Tzn: blocky by sly po LPT1, objednavky po LPT2 (a pres nej do
fronty, ktera by to nasledne dorucila na ten seriak na server).

> Vdaka za akekolvek nakopnutie spravnym smerom!

;-) snad to pomuze, nastav ;-)

> Vlado

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek               | Nez mi poslete prilohu .doc, .xls
University of South Bohemia  | nebo .ppt, prectete si, prosim,