GCC-3.2 vs. GCC-2.95

OldFrog oldfrog na volny.cz
Neděle Listopad 24 16:15:09 CET 2002

>V praxi se to resi pouzivanim jen jednoho kompilatoru pro c++ a pokud
>vymenis kompilator, tak musis vymenit/prekompilovat i vsechno z c++.
>
>P.S. Jak se ti podarila takova kombinace ?
>(gcc-3.2 a qt zkompilovane pomoci gcc-2.95)

Nu, treba v SuSE8.1 mohou byt instalovane oba gcc. Trojkovy je
v /opt/experimental a ma u sebe i nejake knihovny koukam:

    gcc-lib        libgcjgc.so.1      libobjc.so.1        libsupc++.a
    libgcc_s.so    libgcjgc.so.1.0.1  libobjc.so.1.0.0    libsupc++.la
    libgcc_s.so.1  libgcj.la          libstdc++.a         libzgcj.a
    libgcj.a       libgcj.so          libstdc++.la        libzgcj.la
    libgcjgc.a     libgcj.so.2        libstdc++.so        libzgcj.so
    libgcjgc.la    libgcj.so.2.0.0    libstdc++.so.3      libzgcj.so.0
    libgcjgc.so    libgcj.spec        libstdc++.so.3.0.4  libzgcj.so.0.0.0

Ale ja jej nepouzivam. Ostatne - nejsem puvodni tazatel :-).

OldFrog.