GCC-3.2 vs. GCC-2.95

Tomas Konir moje na molly.vabo.cz
Neděle Listopad 24 16:26:22 CET 2002

On Sun, 24 Nov 2002, OldFrog wrote:

> Nu, treba v SuSE8.1 mohou byt instalovane oba gcc. Trojkovy je
> v /opt/experimental a ma u sebe i nejake knihovny koukam:
>
>     gcc-lib        libgcjgc.so.1      libobjc.so.1        libsupc++.a
>     libgcc_s.so    libgcjgc.so.1.0.1  libobjc.so.1.0.0    libsupc++.la
>     libgcc_s.so.1  libgcj.la          libstdc++.a         libzgcj.a
>     libgcj.a       libgcj.so          libstdc++.la        libzgcj.la
>     libgcjgc.a     libgcj.so.2        libstdc++.so        libzgcj.so
>     libgcjgc.la    libgcj.so.2.0.0    libstdc++.so.3      libzgcj.so.0
> [...]

Mno to jsou knihovny ke gcc, ale ze by byly dualni i vsechny ostatni
(QT,KDE, ...) o tom docela pochybuju. Ono dva kompilatory v distribuci
jsou od jiste doby u nekolika distribuci. Kdyz driv nesly nektere veci
zkompilovat (jadro :-) tak to melo jakousi logiku, ale dneska ?
je neco, co by nebylo spravne zkompilovatelne pomoci gcc-3.2 ?
BTW druhy kompilator se obvykle pouziva jen na kompilaci C veci, protoze
tam neni problem. Nebo se pletu ?

	MOJE

--
Tomas Konir