Katalog CD

Oak oak.brno na seznam.cz
Neděle Listopad 24 12:36:40 CET 2002

Dobrý den

Já běžný uživatel KDE 3.0 hledám  použitelný program pro katalogizaci CD.
Používal jsem již několik programů:
* KDiskCat - vyžaduje Qt 1.4 (mám pochopitelně qt-3). Navíc, kdysi mi jel a
nebyl jsem spokojený; náhodně se z databází ztrácely data, resp. se do nich
vůbec neuložily, apod.
* updatedb+locate s parametrem --database=~/... - funguje spolehlivě, ale
procházení (vyhledávání) databází je prkenný a omezený; nejen kvůli
konzolovému stylu, ale i kvůli absenci možností vyhledávání (pouze řetězec)
* GtKtalog - velmi dobrý program, avšak nespolehlivý. Měl jsem několik verzí,
více či méně použitelných, ale nikdy ne naprosto funkční. Nyní (1.0rc1 ze
SuSE 8.1) se pravidelně kousne při tvorbě databáze z CD i jiných činnostech,
při vyhledávání zase někdy vypisuje výsledky až po opakování hledání (3x, 5x,
nebo i 10x musíte kliknout na tlačítko hledat, než vypíše výsledky). Jinak je
to velmi šikovný program, který umí načítat i filelist z RPM balíčků a z
archivů.
*Wine+CDOffline - problémy s emulací a češtinou
*KCDfind - perlovský program; nepodařilo se mi ho rozjet kvůli závislostem na
některých starých knihovnách (qt-1.X apod.)

S pozdravem,

Oak