Katalog CD

OldFrog oldfrog na volny.cz
Pondělí Listopad 25 00:27:09 CET 2002

>* updatedb+locate s parametrem --database=~/... - funguje spolehlivě, ale
>procházení (vyhledávání) databází je prkenný a omezený; nejen kvůli
>konzolovému stylu, ale i kvůli absenci možností vyhledávání (pouze řetězec)

Vim umi regularni vyrazy, grep taky, less zachyti vysledek - proc to nedat
jednoduse do textaku? Takovej 20MB textak (coz je 300tis. radku) mi dava
odpoved tak do 2sec. Dalsi fce dodavam dle potreby do indexovaciho/vy-
hledavaciho skriptu - pokud byste chtel vyhledavat podle MIME typu, dejme
tomu. Parada. Segmentation fault mi to jeste nehodilo ;-).

OldFrog.