emailova koncepce

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Pondělí Listopad 25 03:31:23 CET 2002

prijemne pondeli ;-),

spise nez vhodny software hledam nejprve nejaky koncept a mozna to ma
nekdo doreseno. muj problem:

- posilam denne mnoho emailu
- dostavam denne mnoho emailu

to je normalni situace. kazdy to zname ;-) , ale

- posilam denne nekolik emailu a vim, ze ne kazdy z adresatu odpovi
okamzite, jenze muze se mi stat, ze ja na onu situaci zapomenu,
nepripomenu se po par dnech o odpoved a cele to jde k ledu. co bych tedy
potreboval - rict/nastavit pri odesilani, ze chci byt pripomenut treba
za tri dny, pokud mi neprijde odpoved. pokud prijde, tak at se onen
reminder pripadne zrusi sam

- dostavam denne mnoho emailu a ne na vsechny stiham odpovidat hned.
praxe je takova, ze pokud mi lezi email dele nez sedm dni, tak je ze
sedmdesati procent ztracen a zustane nezodpovezen. reseni bych videl v
zarazeni ohoho emailu do neceho jako je _kalendar_ na pripadny stanoveny
den, mozna i s tim, ze odesilateli by se odeslala zprava o prijmuti
zpravy a odlozeni na tehdy a tehdy.

zkratka, ulehceni zvladnuti te tuny mailu, ktere tady kolem denne
litaji...

reseni pro odchozi postu bych videl mozna ve vkladani vlastnich
specialnich hlavicek do emailu a filtrovani-zpracovani-reseni na urovni
lokalniho smtp s kombinaci s procmailem pro ceknuti zda prichozi zpravy
vyhovuji podmince a jedna se o reakce na odeslanou postu.

jak resit prichozi postu mne napada snad jen pomoci ukladani do folderu
se jmeny napr dnes, zitra, pozitri a cronem vyresene jejich
prejmenovavani o pulnoci, takze ze zitrka by se o pulnoci stal
dnesek...ale to se mi zda nedokonale..., navic tam neni ta moznost
automatickeho oznameni puvodnimu odesilateli...

diky za kazdy napad

--
bye
Petr