Metacity (upadek window manageru?)

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pondělí Listopad 25 09:48:20 CET 2002

On Pá, 2002-11-22 at 17:26, Peter Ronai wrote:
> animaciou okien pri minimalizacii - dost ma to znervoznuje ale neviem
> ako to vypnut

ja jsem z toho stejne tak nervozni - pamatuju si, ze kdyz jsem si koupil
Atari ST (rok vyroby 1985), tak jsem se taky jako prvni snazil vypnout
tyto animace oken, protoze zpomalovaly. To, ze je potkam znovu v roce
2002 me ani ve snu nenapadlo.

Nicmene jsem cetl neco v bugzile, kde primo autor Metacity rikal, ze
tuhle vlastnost proste neudela vypinatelnou a hotovo. Je to desive, ale
je to tak. Skoda, jinak se to Metacity chova celkem slusne (napr.
vyresilo muj 100 let stary problem s fullscreen oknem u JBuilderu a
Sawfishem).

Petr