Flame: Metacity (upadek window manageru?)

Peter Ronai linux na my-scotland.sk
Pondělí Listopad 25 13:23:11 CET 2002

On Mon, 2002-11-25 at 08:48, Petr Stehlik wrote:

> ja jsem z toho stejne tak nervozni - pamatuju si, ze kdyz jsem si koupil
> Atari ST (rok vyroby 1985), tak jsem se taky jako prvni snazil vypnout
> tyto animace oken, protoze zpomalovaly. To, ze je potkam znovu v roce
> 2002 me ani ve snu nenapadlo.
>
> Nicmene jsem cetl neco v bugzile, kde primo autor Metacity rikal, ze
> tuhle vlastnost proste neudela vypinatelnou a hotovo. Je to desive, ale
> je to tak.

no peeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekne ...

>  Skoda, jinak se to Metacity chova celkem slusne (napr.
> vyresilo muj 100 let stary problem s fullscreen oknem u JBuilderu a
> Sawfishem).

keby to nebol vyhladovo standardny wm v dvoch pre mna najdolezitejsich
OS tak mam proti nemu len jednu vec - rpm -e resp. pkgrm
ale kedze bude standardne dodavany aj zo solarisom a uz je vo vacsine
linuxovych distier tak ma to velmi netesi....

Vobec vseobecne je to nejaka divna doba pre linux - gnome je dvojite -
trochu gtk1 a trochu 2 pricom ak chcete spravit temu tak sa vam zjezia
vlasy, niekto tu dnes spominal gcc z ktorym som mal nedavno tiez tu
cest..... a aby to bolo kompletne tak tu mame prerod s fontami
(antialiasing a related)....
trochu ma to stve
mozno poviete ze som konzervativny ale nakoniec UNIX live free or die
bolo ta veta ktora nas sem priviedla a mozno zas niektorych posunie k
BSD (freebsd ma porovnatelnu podporu hardveru ako linux) alebo trebars k
solarisu (na laptope som pod nim rozbehal vsetko to co pod linuxom)

dz