Kvalitni MB pro Athlon/Duron s bezprobl. provozem v Linuxu?

Debian User reddragon na lanelec.spk.cz
Pondělí Listopad 25 21:33:45 CET 2002

Vim, ze je tohle tak akorat dobry zaklad na tezky flame, ale rad bych
znal nazory a zkusenosti ostatnich, at se pak nedivim, ze mi to v Linuxu
nefunguje tak, jak by mohlo. Nechci zadnou hi-end desku, neco tak do
4000,-, aby na tom fungovaly jak Durony, tak i Athlony. Nechci nic
integrovaneho (tzn. zadne on-board LAN, MODEM, SOUND atd. vymyslenosti).
Mohlo by to mit ATA133, AGP4x a minimalne 6PCI slotu. Taky bych si nerad
koupil neco, do ceho za rok uz nekoupim ani baterku k BIOSu. Docela se
mi zalibila "Abit KX7-333 SktA VIA KT333 ATX 1xAGP4X 6xPCI 4xDDR". Mate
ji nekdo? Na abclinuxu jsem se docetl, ze podporuje jen ACPI - jsou s ni
nejake problemy s jadrem 2.4.19?
							Vladimír Láník