Zkusenosti se SW raid5

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Pondělí Listopad 25 22:03:21 CET 2002

| Odesílatel: Peter Surda <shurdeek na panorama.sth.ac.at>
| Mozem sa spytat kolko diskov sa na tomto teste podielalo?

On to nebyl test, ale pouhy provoz. Ve firme jsem povestny jako likvidator
disku. Za svoje 4,5 lete pusobeni jsem stihl zlikvidovat uz 5 disku (tj.
mam uz sesty). Ruzni vyrobci, posledni dva vsak IBM (taky ten posledni
zlikvidovany jsem nemel ani pul roku).

U minuleho zamestnavatele jsem tyto problemy nemel, nebot tam jsem mel
oficialni Conery (tedy ne ty smetistni co sem vozil ten kanadan). "Petkovy"
seagate co mi jednou pridali jako dalsi disk (ml jsem 5 IDE v massine uz
tenkrat!) odesel taky asi po pul roce, a to petkova rada byla vyhlasena
jako ta lepsi.

Tech petek j dneskalae nejak hodne ;-)

JL.