Dosemu, FoxPro, samba

Martin Spirk Martin.Spirk__ na __pvt.cz
Úterý Listopad 26 11:17:05 CET 2002

On Tue 26. November 2002 10:09, you wrote:

> Nerekl bych, ze to dela jen ten linux. Ony totiz s foxkou ma MS sit
> problemy sama, nezavisle na tom kdo je server a kdo klient (muzou byt i
> vsechny servery W32 a dela to stejne). Ale asi hodne taky zavisi na tom, co
> presne s tou foxkou delate.

Co presne se dela to nevim, neni to moje aplikace (to by byla nativni :-)),
ale v siti W9x to beha uz nekolik let a bez problemu. S linuxem narazili po 3
dnech.

> Pouzijte patche do registru od samby. SMBmountu se volby ze smb.conf
> skutecne netykaji.

Myslite W9x-CacheHandling.reg? To jsem nasel v archivu, ale myslim ze to
nebude ten pripad, neumim si predstavit jak by to mohlo ovlivnit chovani
linuxu jako klienta. Myslim, ze to bude spis pro dvojici W9x-klient x
Samba-server.

		Martin