Zkusenosti se SW raid5

Jan Oppolzer oppolzer na pluto.pslib.cz
Úterý Listopad 26 13:31:20 CET 2002

On Tue, 26 Nov 2002, Milan WWW Pikula wrote:

> Len tak namatkovo som zabrowsil na ibm.com, a prezrel viacero dokumentov
> v style "Preco kupovat nase najdrahsie produkty?". Vsetky sa zameriavaju
> na rychlost a na TCO (kvoli moznosti buduceho vyuzitia tej istej zbernice).
> Nenasiel som ani jednu stranku, pojednavajucu o kvalite medii. Posielam
> v tomto duchu otazku do IBM a poreferujem, AK mi odpovedia.

Ohledne IBM - uz nikdy (resp. hodne dlouho) disk od nich nekoupim. Aspon
ne do te doby, nez se vyresi prehrivani disku od IBM. Mel jsem 30GB IBM a
odeslo za 8 mesicu a 40GB IBM odeslo za 10 mesicu. A to byl systemovej
disk v pocitaci, kterej se nikam nenosil. Mozna jsem mel jen smulu, ale v
tom pripade smula chodi i po mych znamych, protoze ze znamy meli s IBM
disky problemy take.

<joke>Asi IBM nedava hlavickam v disku najist, protoze se chtely prokousat
skrz plotnu. Aspon to tak znelo</joke>

--
 Jan Oppolzer
 Email: oppolzer na pluto.pslib.cz