samba a win2k: ucet nema povoleno prihlasit se z teto stanice

MP - Lists (el. adresa) miroslav.pragl.lists na omega-optix.cz
Úterý Listopad 26 12:29:08 CET 2002

> mam krasne rozchozenou a nastavenou sambu, s kterou si
> vesele povidaji win95 i win98 -- win2k mi ale na
> jakykoli pokus o pripojeni disku zachybuji: ucet nema
> povoleno prihlasit se z teto stanice

Jakou verzi samby; domenovy logon; zadne OPRAVDOVE nt servery?
toto se ve winnt da opravdu nastavit (na kterych stanicich se uzivatel smi
prihlasit), nicmene nejsem si jist jestli je to presne vas problem co je v
logu samby - nemate blbe nastavene IP ze kterych se smi klienti prihlasovat?

> dostal jsem radu, ze win2k si umi povidat snad jen
> pomoci ipx? ale to zas nejde moc dohromady s tcp pod
> linuxem... nevim, nevim, nevim... budu straslive moc
> vdecny za kazdou radu

blbost, ipx je v MS Win zmrsenej a s vasim problemem nesouvisi

MP