samba a win2k: ucet nema povoleno prihlasit se z teto stanice

Ing. Martin Homola speedy na jazgym-ostrava.cz
Úterý Listopad 26 13:05:08 CET 2002

Nevim jak u win2k, ale u winnt bylo nutne vytvorit ucet pocitace v domene,
tusim neco jako smbpasswd -a -m $PC1  . Pravda, sambu pouzivame i pro
overovani hesel, tak nevim, jestli ten ucet pocitace neni prave kvuli tomu.
Martin H.