Kvalitni MB pro Athlon/Duron s bezprobl. provozem v Linuxu?

Stepan Cirkl cirkl na ccu.cz
Úterý Listopad 26 13:19:53 CET 2002

Kovar Jan wrote:
> Sveho casu jsem vzal do firmy po dvou deskach od MSI, Asus, Abit, Biostar a
> Gigabyte. Pak jsem bral na stridacku MSI a Asus a zustal jsem u Asusu.
> Nemohl jsem si na ne stezovat. Pravda jsou drahe, ale jsou to Asusy. Navic
> casto mivaji na boardu radic Promise navic, ktery se da pouzit bud jako IDE
> RAID radic (nic moc) ale spise jako radic pro dalsi zarizeni, takze tam
> muzete nacpat vic disku.
> Jenom je obcas dobre cist, co clovek dela. Videl jsem par umelcu, kteri
> ladili na Asusu bios a pak nadavali, ze jim to nejede. :-) Vetsinou slo o
> [...]

DD

Co si tyka MSI, nevim ktere desky. Nektere se MSI moc nepovedly, ale
vpodstate delame MSI tri roky a zavaznejsi problemy byly s predchudcem
K7T Turbo a obcas nam blbnou KLEcka, ale jen v jedne ucebne a od te
doby, co tam sou XPcka. Tohle je neake difne. MSI rovnez velmi ccasto
nabizi dalsi IDE RAID radic a tak. Proste se mi MSI libi a sem snim
spokojenej, tak k vasemu nazoru pridavam svuj. :-) O kvalitach Asusu se
ale s Vama hadat nebudu. :-)

--
Stepan Cirkl
IT consultant