Kvalitni MB pro Athlon/Duron s bezprobl. provozem v Linuxu?

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Úterý Listopad 26 08:32:44 CET 2002

Sveho casu jsem vzal do firmy po dvou deskach od MSI, Asus, Abit, Biostar a
Gigabyte. Pak jsem bral na stridacku MSI a Asus a zustal jsem u Asusu.
Nemohl jsem si na ne stezovat. Pravda jsou drahe, ale jsou to Asusy. Navic
casto mivaji na boardu radic Promise navic, ktery se da pouzit bud jako IDE
RAID radic (nic moc) ale spise jako radic pro dalsi zarizeni, takze tam
muzete nacpat vic disku.
Jenom je obcas dobre cist, co clovek dela. Videl jsem par umelcu, kteri
ladili na Asusu bios a pak nadavali, ze jim to nejede. :-) Vetsinou slo o
nejakou prkotinu, diky ktere jim to pak nejelo, jelo blbe.
Jinak co se ostatnich tyka, tak Biostar - nic zvlastniho, zadne vetsi
problemy, sem tam pad, Gigabyte - pady casteji, zejmena, pokud uvnitr byla
ATI grafika. Chyba byla v te ATIne, ale ten Gigabyte to snasel nejhur. Abit
byl asi nejrychlejsi, ale ne o tolik, o kolik byt Asus stabilnejsi. MSI -
tam jsem mel smisene pocity. Pokud se MSI vubec rozjelo, tak jelo slusne.
Jenze ja mel z deseti desek 4 reklamace. :-( Ten pocitac nevydrzel jet ani
deset minut bez padu. Dostal jsem 10 desek, 4 jsem reklamoval, poslali 4
nove a 2 jsem reklamoval. Pak uz to slapalo jak hodinky, ale me to pekne
nastvalo. Jinak Asus desky jsem bral i na gympl, kde jsem delal civilku a
slapou, prestoze s tema PC studenti delaji psi kusy. V posledni dobe jsem
pak slysel hodne chvaly na Soltek. Jo a k vasemu poslednimu dotazu - na tech
Asusech jsem taky pouzival pouze ACPI - jadro 2.4.18

TNX