Kvalitni MB pro Athlon/Duron s bezprobl. provozem v Linuxu?

Vaclav Peroutka vaclav.peroutka na s3group.com
Úterý Listopad 26 15:21:30 CET 2002

Kdyz uz jsme u tech experimentu se zakladnovkama, vite nekdo o nejake
desce, ktera ma integrovanou zvukovku vcetne wavetable syntezy ? To asi
neexistuje, zejo...

Jinak osobne mi taky prijde integrovana LAN+SND fajn reseni. Vzhledem k
tomu, ze nemam rad mnoho vetraku v pocitaci a chtel bych na desce
USB2.0, se muj osobni vyber dost zuzil. Popravde receno, ani ted
netusim, jestli ty pozadavky jsou splnitelne :-) Snad se neco do unora
jeste objevi.

Vasek