Kvalitni MB pro Athlon/Duron s bezprobl. provozem v Linuxu?

Úterý Listopad 26 14:56:25 CET 2002

On Mon, Nov 25, 2002 at 09:33:45PM +0100, Debian User wrote:
> Vim, ze je tohle tak akorat dobry zaklad na tezky flame, ale rad bych
> znal nazory a zkusenosti ostatnich, at se pak nedivim, ze mi to v Linuxu
> nefunguje tak, jak by mohlo.  Nechci zadnou hi-end desku, neco tak do
> 4000,-, aby na tom fungovaly jak Durony, tak i Athlony.
Moj low-end oblubenec je Elitegroup ECS K7S5AL. Ked potrebujes trocha vyssiu
triedu, dneska som prave jednu masinu upgradol na EPOX EP-8K5A3+ (onboard LAN,
4*DDR (max 4GB), onboard 6kanalovy zvuk, 6 PCI slotov a jeden AGP, 4kanalovy
raid == dokopy 6 IDE kanalov == 12 zariadeni). Pouzivam skoro vsade standartne
redhetovske jadra a fachci to.

Nechcem nejako velmi hanit MSI, ale mal som od nich 3 alebo 4 kusy
K7T-neviemco, a po roku a pol sa v priebehu jedneho mesiaca vsetky dosrali,
pricom boli kupovane aj pouzivane uplne inde. Jeden k7t-neviemco este mam, je
na dobre zatazenej masine (fileserver so skoro 1TB dat) a drzi sa.

> Nechci nic integrovaneho (tzn. zadne on-board LAN, MODEM, SOUND atd.
> vymyslenosti).
Zaujimalo by ma preco, na bezne pouzitie to plne staci (no modemy som este
neskusal ale minimalne lan a sound je ok).

> 							Vladimír Láník
Bye,

       They called their place of existence the "Universe", not the
                      "Great Programmer/Universe".