Kodovani cestiny v konferenci

Ondrej Sury sury.ondrej na globe.cz
Úterý Listopad 26 15:23:13 CET 2002

Martin Masin <masin na fzu.cz> writes:

> 	Ja bych naopak podporil pana Chocholace. Ctu postu na sunu (SunOS
> 5.7) v pine (4.33) a zatim jsem neprisel na tom, jak mu vysvetlit, ze chci
> UTF-8, kdezto zpravy v kodovani ISO-8859-2 ctu v pohode. Nejsem si jisty,
> ze uz jsou na unicode vsichni pripraveni.

Obavam se, ze pokud se nepujde trochu hrubou silou, tak na to pripraveni
vsichni nikdy nebudou.  Pokud nekomu dela cteni UTF-8 problemy, tak stale
muze odebirat linux-ascii list.

O.

--
Ondrej Sury - CIO                   Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420(2)35365000 Fax: +420(2)35365009     Planickova 1, 162 00 Praha 6