Kodovani cestiny v konferenci

Honza Pazdziora adelton na fi.muni.cz
Čtvrtek Listopad 28 10:22:27 CET 2002

On Wed, Nov 27, 2002 at 11:11:42AM +0000, Martin Malina wrote:

> A to si myslite, ze tim se neco vyresi? Ja pouzivam mutt na RH7.2 a mam ten
> stejny problem. Kdyz mi neco prijde v unikodu, tak mam proste smulu.
> Moznosti by bylo filtrovat prichozi maily a prekonvertovavat je do pro me
> prijatelneho kodovani.
> Nebo to snad jde vyresit jednoduseji?

Mutt (minimalne posledni verze) je mozne zkompilovat s podporou iconv,
a pak se Vam i UTF-8 dopisy budou prekladat do znakove sady Vaseho
terminalu, tedy do ISO-8859-2. Starsi verze muttu nepouzivaly iconv
ale nejake vlastni prekodovavatko, a fungovalo to taky.

      ... all of these signs saying sorry but we're closed ...