Dosemu, FoxPro, samba

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Úterý Listopad 26 16:05:12 CET 2002

On Tue, 26 Nov 2002, Ing. Ladislav Jancik wrote:

> Diky za informace,
>
> chtel bych provozovat ucto ve foxce bud na linux+samba a klienti
> W98+W95+2xW311(DOS) nebo linux+mars a ti sami klienti. ted tam bezi
> personal netware od Novellu a uz to nestaci a navic nejdou prikoupit
> dalsi licence.
>
> dle vasich zkusenosti je asi nejlepsi to nejdrive vyzkouset a potom se
> rozhodnout.
>
> Nebo to mam udelat uplne jinak ?

Ucto je dost citliva vec, takze bych to nejdriv vyzkousel. Pokud umite
trochu programovat, udelejte si programek, ktery otestuje funkcnost
zamikani souboru. Jak jsem psal dnes dopoledne, mel jsem stejny problem,
ale skoncil jsem u zkoumani dokumentace, pak byl "projekt" zastaven :(
Dalsi "problem" na ktery jsem narazil jsou klavesove zkratky v DosEmu,
resp. v Linuxu - napr. ALT+F1-7 jsou jiz obsazeny...
Reseni problemu s ceskymi fonty jsou popsany na Abclinuxu.cz

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..