Kodovani cestiny v konferenci

Michal Ludvig michal-linux na logix.cz
Úterý Listopad 26 15:40:26 CET 2002

Martin Masin wrote:

> 	Ja bych naopak podporil pana Chocholace. Ctu postu na sunu (SunOS
> 5.7) v pine (4.33) a zatim jsem neprisel na tom, jak mu vysvetlit, ze chci
> UTF-8, kdezto zpravy v kodovani ISO-8859-2 ctu v pohode. Nejsem si jisty,
> ze uz jsou na unicode vsichni pripraveni.

Jenze
1) ten prekodovavaci skript ne vzdycky funguje tak jak ma.
2) do news to leze pokazde jinak -> kdyz nekdo posle prispevek pres
news, tak je to samozrejme v originalnim kodovani, ale kdyz to tam dojde
pres mailing list, tak je to v idealnim pripade prekodovane do IL2, v
mene idealnim do neceho, co ma hlavicku iso-8859-2 ale znaky z nejake
hatmatilky.

Navrh: necht prispevky prichazejici mailem nejdou do news pres
prekodovavatko, ale primo. Pro lidi ctouci konferenci pres news by se
zrusenim filtru nic nezmenilo a kdyz ano, tak leda k lepsimu, protoze by
alespon v pripade problemu mohli nadavat primo autorovi prispevku s
nespravnyma hlavickama a nemuseli by se rozcilovat na adresu
prekodovavaciho skriptu.

Navrh 2: kdyz existuje linux-ascii, necht nekdo odpovedny zalozi
linux-il2 ve kterem bude nadale ten filtr a nasledne at linux na linux.cz
neni filtrovan.

Komentare?

Michal Ludvig