Kodovani cestiny v konferenci

Martin Masin masin na fzu.cz
Středa Listopad 27 08:26:49 CET 2002

On Tue, 26 Nov 2002, Ondrej Sury wrote:

> Obavam se, ze pokud se nepujde trochu hrubou silou, tak na to pripraveni
> vsichni nikdy nebudou.  Pokud nekomu dela cteni UTF-8 problemy, tak stale
> muze odebirat linux-ascii list.

	To je pravda, ale jde cist linux-ascii take pres news? Nejak jsem
neprisel na to, jak si to prihlasit. Doposud jsem nemel problem s
prispevky s diakritikou, protoze UTF-8 se v konferenci objevovalo zridka.

					Martin Masin

Mgr. Martin Masin Ph.D.	    	Phone  (4202) 20 318 430
Institute of Physics AS CR  	Fax    (4202) 33 34 31 84
Cukrovarnicka 10	    	e-mail masin na fzu.cz
162 53 Prague, Czech Republic	WWW http://www.fzu.cz/~masin/masin.html