Kvalitni MB pro Athlon/Duron s bezprobl. provozem v Linuxu?

Debian User reddragon na lanelec.spk.cz
Úterý Listopad 26 16:37:59 CET 2002

On Tue, Nov 26, 2002 at 04:22:49PM +0100, Zdenek Prchal wrote:
> Hm - a nechcete chvili pockat, az se trochu rozsiri desky s Nforce2
> chipsetem? Viz napr. http://www.asus.com.tw/mb/socketa/a7n8x/overview.htm
> V tuhle chvili Vam ale k nim asi nikdo nic blizsiho nerekne, protoze
> je to novinka - ale sam na ne cekam a je to v tuhle chvili muj favorit ...

No cekat bych samozrejme mohl, ale mam takovy pocit, ze cekam uz prilis
dlouho. Jinak se ceka cloveku s 1GHz procesorem, jinak mne s AMD K6-2.
Taky bych pak mohl dal cekat napr. na uvedeni SerialATA (ci jak se to
ma jmenovat) nebo cehokoliv dalsiho. Co vubec ma ten chipset umet?
Nebudou potreba nejake specialni ovladace?
							Vladimír Láník