Kvalitni MB pro Athlon/Duron s bezprobl. provozem v Linuxu?

Debian User reddragon na lanelec.spk.cz
Úterý Listopad 26 15:51:12 CET 2002

On Tue, Nov 26, 2002 at 02:56:25PM +0100, Peter Surda wrote:

> Zaujimalo by ma preco, na bezne pouzitie to plne staci (no modemy som este
> neskusal ale minimalne lan a sound je ok).
Ja nejak nemam k integrovanym zalezitostem duveru. Proste napr. mobilni
telefon by mel byt pouze a jen telefon, a ne soucasne jeste mp3 player,
pda a web camera. Taky si nikdy nejsem jisty, ze integrovane veci v
Linuxu rozchodim. LAN i sound karty mam vlastni, odzkousene. Vim, ze
kdyz je zasunu do PCI slotu v nove desce, tak proste pobezi. Nebudu
muset s nicim laborovat a zjistovat, proc mi neco nejede tak, jak by
melo.
							Vladimír Láník