Fwd: Re: Kvalitni MB pro Athlon/Duron s bezprobl. provozem v Linuxu?

Petr Jirasek bubuss na post.cz
Úterý Listopad 26 18:38:54 CET 2002

----------  Předaná zpráva  ----------

Subject: Re: Kvalitni MB pro Athlon/Duron s bezprobl. provozem v Linuxu?
Date: Tue, 26 Feb 2002 18:28:40 +0100
From: Petr Jirasek <bubuss na post.cz>
To: linux na linux.cz

Tedko nevim jestli ma odpoved dorazi tam kam ma ale snad ano.
Ja bych se na nove desky dival spise skepticky. Mam desku k7vza, ktera ma
integrovanou zvukovku, nastesti ji lze vypnout, takze  v tom problem nevidim.
Co me ale nejvice trapi je prave USB. Je to spis chyba distribuce nez toho
zmineneho USB ale na SuSE 8.0 mi to fungovalo v pohode ale na SuSE 8.1 uz ne.
Vim priliz to s vyberem desky nesouvisi ale jak je videt, tak se mohou
 objevit potize i na starsich (ne uplne novych) deskach. Takze to USB 2.0
 bych zatim prilis nevyzdvyhoval.