Zkusenosti se SW raid5

Středa Listopad 27 08:18:26 CET 2002

Peter Surda wrote:
> 4 miliony hitov, takze ani s tym vykonom to az take hrozne nie je. Iste, SCSI
> by daval lepsi vykon, ale davat SCSI na pocitac len preto, ze sa ma volat

	A co jineho nez vykon jsem jako duvod uvedl? A jako se vsim, pro nekoho
je podstatny prutok dat sbernicemi, pro nekoho CPU hruba sila, pro
nekoho schopnost rychle vykreslovat komplexni scenu, je treba se nejprve
zamyslet co je uzkym mistem a na jaky vykon vlastne stroj dimenzuji,
otazka konkretnich technologii by mela byt druhorada, bohuzel vetsina
zakazniku se rozhoduje predevsim, mam toliko balicek penez, vejdu se do
SCSI reseni, vejdu se tam s UPS, vejdu se tam s P3 ci P4 apod.... a vo
vo vo tom to je...:-(