Router

Petr Kubicek kubicek na aspi.cz
Středa Listopad 27 11:27:58 CET 2002

Asi to je na "malou" flame, ale po par zkusenostech si
myslim linuxrouter/LEAF nebrat. Pro cloveka, ktery je
schopen si zkonfigurovat klasickou distribuci je tenhle
projekt zbytecne specialni (temer vse v nastaveni je tam
jinak nez u klasicke distro). Doporucit se to da po nekoho,
kdo neni schopen si nastavit distribuci (orezat, zalepit
apod.), vyuzije jejich skripty a bude mit stesti, ze nebude
potrebovat nic neobvykleho. Druhy pripad kdy to ma cenu, ze
se chce clovek specializovat na instalaci/konfiguraci
linuxrouter/LEAF. Zkousel jsem to asi pred rokem a pul,
skoncil jsem s tim s takovym nazorem.

Petr