asi kapku lame no .)

Bronislav Klapuch bk na net2001.cz
Středa Listopad 27 12:56:22 CET 2002

Jirkaa wrote:

> Zdravim :). S Linuxem nemam  vubec zadny skusenosti, a chtel bych si
> skusit udelat linux server(router na net, sprava NT domeny, ftp atd :).
> Poradite nekdo nakou dobrou knizku na koupeni, popripade neco na netu..z
> neco by se dalo ucit... diky :) Jirka
>

> ---
> Odchozí zpráva neobsahuje viry.
> Verze: 6.0.419 / Virová báze: 235 - datum vydání: 13.11.2002

Doporučuji "Administrace systému Linux" od Steve Shaha. I když není
nejaktuálnější, není špatný taky "Linux Dokumentační Projekt". Obecně však
také záleží na distribuci Linuxu, kterou používáte.Na co doporučuji dát
pozor je aktuálnost knihy. Je potom škoda, když si koupíte knížku napsanou
před třemi lety, posadíte se k počítači a všechno je jinak. To dokáže
hlavně začátečníka pěkně otrávit. Vím o čem píšu - sám jsem tím prošel.
Dále, pokud se nejedná o chvilkovou záležitost, si raději připlaťte a kupte
hned nějakou obsažnější příručku a vyhněte se publikacím typu "Začínáme
s..., Učíme se ..., ... pro začátečníky).

B.Klapuch