asi kapku lame no .)

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Středa Listopad 27 13:27:19 CET 2002

On Wed, 20 Nov 2002, Jirkaa wrote:

> Zdravim :). S Linuxem nemam  vubec zadny skusenosti, a chtel bych si skusit
> udelat linux server(router na net, sprava NT domeny, ftp atd :). Poradite
> nekdo nakou dobrou knizku na koupeni, popripade neco na netu..z neco by se
> dalo ucit... diky :) Jirka

Takze asi takhle:

Tato konference neni zadna pavlacova diskuze ala mistral.cz, ma nejaka
pravidla a lidi by je mely dodrzovat. V tomto pripade se to tyka volby
Predmetu zpravy!

Za druhe i nejvetsi lama zkusi dat do prohlizece adresu Seznam.cz a zadat
do vyhledavaciho okynka Linux. Kdyz to nakonec vyhodi trebas odkaz na
root.cz, tak i hodne velkou lamu napadne dat do vyhledavaciho okynka slovo
Kniha nebo tak nejak.

No jo, ale to by nesmeli byt lini a cekat na to, co nam kdo posle z
konference, co?

R.V.