Re: TV karta 878 a problemy se zvukem

Oak Oak.brno na seznam.cz
Středa Listopad 27 13:24:26 CET 2002

Dobrý den,

Dne 27. listopad 2002, <linux na linux.cz> napsal:

> Zdravicko,
>
> vcera jsem se dostal k instalaci TV karty Hauppauge s 878 cipem. Po
> "modprobe bttv" se nasosnou veskere potrebne moduly (bttv, i2c, tuner).

To by měla být karta s Hauppage čipem Brooktree BT878,
nejmíň problémový zařízení. Teď je otázka, jestli ta karta
má vlastní zvukovej modul, nebo je propojená na zvukovku -
to se pak instaluje dost odlišně.

Hádám, že to je karta s vlastním zvukovým procesorem,
protože s těma druhýma snad problémy ani nebývají. Mám
kartu bez zvukovky, takže Vám neporadím, ale dají se sehnat
info, třeba k ATInám na http://www.volny.cz/geby/.

> tam jsou kanaly, nekdy ladim primo kmitocet, atd...

> Pak mi taky prijde, ze ten driver hodne pada, asi co 5 minut ( behem
> prvnich pokusu). Je to orig z kernelu 2.4.18, dela vam to taky ?

A jak je ten driver nastavenej? Jak se ta karta identifikovala?
Porovnal jste to s CARDLIST? Zkusil bych změnit "AUTO" na
nějakou pevnou hodnotu a s ní experimentovat.

> Diky za kazde postrceni,
>
> Vasek
>
> PS Jak vypsat presny typ karty ? V /proc/video/... je jenom Hauppauge

Nejlíp asi při aktivovaný kartě pomocí příkazu 'dmesg'.

> 878 ale nic vic a modprobe bttv mi taky nevypise zadne jine informace...

CARDLIST by měl být někde v doc anebo i mezi soubory zdrojáků.

Oak

Reklama:
Poctenicko pro kazdy den: http://www.novinky.cz